niedziela, 13 grudnia 2009

Troszke jakby świątecznie.

Siedze po nockach i cos tam dłubie, np. czapki na szydelku, jedna juz skończona, dwie się "robią". Kartki wszystkie zrobione, część wysłana, spotkanie scrapowe zaliczone, wraz z cudna wymiana Mikolajową.
Na wczorajszym spotkaniu wylosowała mnie Brydziocha moja kochana i dostałam cuuudna poduszke w serca, zakładkę do książki, karteczke i cudne świąteczne zawieszki pomarańczowo-cynamonowe!.
Ja wylosowałam Ludkę, której dostał się "NaQbek" ( których produkcja ostro trwa!!!!) oraz baza z torebek na album ( lub co tam sobie wymysli).





a to juz wspomniana czapeczka :)



3 komentarze:

Ludkasz pisze...

Monka, baaaaaaaardzo dziękuję:)

Nowalinka pisze...

Ale cuda zrobiłaś Mona! :)
I mnie tam nie było, buuuu:(

brydzia58 pisze...

Monka :****

Alinko żałuj, że Cię nie było :P