piątek, 31 grudnia 2010

Tradycyjnie

. Miałam zrobic spore podsumowanie, takiw wypasione i wogóle.Ale nie będzie go.
Od południa walczymy z temp u Pafcia, konsultując sie z nasza niezastapioną pediatrą przez komórkę, łapiemy siuśki do woreczka ( 1 sie przelał ) i jadąc pól miasta żeby ten mocz dać do zbadania. Przetrząsałam mieszkanie w poszukiwaniu antybiotyku jakiegoś, bo nie mam recepty, a bez recepty nikt mi go nie sprzeda. Uffffff.

No ale podsumowywac miałam...............
To może scrapowe podsumowanie. Narobiłam scrapów jak wariatka ( jak na mnie),  do tego trafiłam do DT ILS i do Art-Piaskownicy, z czego bardzo się ciesze, bo mnie to mobilizuje i zmusza do pracy. I to dobrze.!!!
Co prawda opusciłam sie w kupowaniu przydasiów, ale i tak myślę, że moim scrapom niewiele brakuje ;)
O , i jaka skromna sie zrobiłam.
Jakoś w tym roku czuję się spełniona scrapowo i społecznie.Festiwal scrapbookingu i Scrapfest w Krakowie, do tego kilka spotkań krakowskich to było baaardzo  twórcze :) I za to bardzo dziekuje wszystkim moim starym i nowym scrapowym koleżankom.
A moim ukochanym wariatkom scrapowym z ILS-u i Paiskownicy to wogóle juz dziekuje, za to że są , mobilizują, wspierają i pomagają. Naprawdę, dobrze że was mam.!! :** LOWE WAS MOCNO!!!

a teraz pigułka scrapowa, ciężko mi było ograniczyc sie do 16......


Podsumowanie "życiowe" nie będę robić. Były dobrze, ale zawsze sie chce by było jeszcze lepiej. i zdrowiej. i oby wlaśnie ten Nowy Rok był dla wszystkich zdrowszy!
Moc pozytywnych emocji Wam śle. szczęśliwego Nowego Roku!

(uwaga, bedzie tandetnie ;) hahahahahaha )

3 komentarze:

Надежда pisze...

С новым годом!!!

asica.p pisze...

wszystkiego dobrego Kochana:*
i zdrówka dla Was:)
a czemu właściwie 16 ma być ,yyy bo ja zrobilam mozaikę z 12:)?

KOLOROWY ptak pisze...

Piękne podsumowanie! nie dziwię się, że miałaś problemy z wyborem szczęśliwej 16-stki :) też bym nie potrafiła się zdecydować na Twoim miejscu :)

Na Nowy Rok życzę dużo szczęścia, radości i miłości, aby realizacja wszystkich planów przebiegała bezproblemowo, kolejnych sukcesów w scrapkowym światku i nie tylko :)
Pozdrawiam cieplutk!