czwartek, 10 maja 2012

Zatrzymać wspomnienia.

Dziś zapraszam Was na blog ILS, gdzie przypadł mój dzień i mój wpis na blogu. 
Chcę zaproponować wam zrobienie czegoś nowego i bardzo ciekawego. Mianowicie memory book.
Wiem ze wiele osób już alterowało książki, w rożny cudowny sposób, powstają piękne obrazy, kolaże, journale. Ja postanowiłam wykorzystać stara książkę na album, w którym będą zdjęcia moich chłopaków.Po wzięciu udziału w warsztatach online Studio Calico, które prowadziła świetna Maggie Holmes długo nie mogłam zabrać się za własną książkę.
Z pomocą przyszły mi papiery ILS oraz spora kupka zalegających małych zdjęć z chłopakami.
No i proszę,powstał wyjątkowy album, który będę na bieżąco uzupełniać.

Zapraszam do oglądania, ale uprzedzam - mało nie będzie .













Papiery ILS - let it go, la maison rose
Taśmy - dekoracyjnatasma.pl
dodatki - scrapki.pl


powstały jeszcze 2 strony, możecie znaleśc je TUTAJ



5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

wow - super naprawdę, w miejskiej bibliotece jest mnóstwo książek za 1 zł, więc śmigam i na pewno skorzystam z tego pomysłu.

w twoim wykonaniu - extra!!!

Janna Werner pisze...

absolutely beautiful

KOLOROWY ptak pisze...

dałaś niesamowitego czadu!!!
śledzę stronica po stronicy i nie mogę się napatrzeć!!! każda z osoba jest fantastyczna, a całość dosłownie obłędna! podziwiam i wzdycham w zachwycie :)

ibisek pisze...

Mona, super to wyszło!!!

Jaszmurka pisze...

Pojechałaś po bandzie! :D księżniczko! abuahahaha ♥