wtorek, 2 października 2012

To już dzisiaj!!!

To juz dzisiaj kolejna mapka na blogu ILS. Serdecznie zapraszam was do udziału. Ja postanowilam zrobic jesienny scrap na mojej ulubionej kol;ekcji "Tis the season" z ulubionym zdjęciem Witka z zeszłego roku. Oprócz papierów ILS, znalazły się dodatki American Crafts z rewelacyjnych kolekcji Dear Lizzy i Amy Tangerine.

I want to invite you to  Ilowescrap blog challenge with sketch. In my layout  I used my favourite new collection "Tis the season" from ILS,  and added some Amy Tan and Dear Lizzy embellishments. I like this photo of my older son, it was taken last fall at the park.

( papers ILS "Tis the season", "Vivid", 
embellishments: "SODAlicious", American Crafts, Studio Calico)



4 komentarze:

Marinette-Scraptherapie pisze...

I love your LO! Always such great details♥

Anonimowy pisze...

super scrap! cudny jest ten stempel-polaroid:)

aaaasssssaaaaa pisze...

bardzo fajny scrap, a i mapka mnie kusi...:)

Diana Waite pisze...

this is LOVELY!