poniedziałek, 14 stycznia 2013

Mała odmiana

Na chwilę zmieniam porę roku, wracam do wakacji, tak więc kolejne dwa wpisy będą własnie lekko wakacyjne. Na pierwszy ogień idzie scrap z papierów z kolekcji Amy Tangerine. Ponieważ za chwilę juz będę miała nowe cudne papierki American Crafts, postanowiłam te zuzyc do końca. Na scrapie zdjęcie mojego chrzesniaka z 2010 rokuz bardzo radosnej i żywiołowej sesji, którą mu zafundowalam. Udało mi sie w końcu zrobic na scrapie to o czym marzyłam od dawna - kolo ze ścinków papieru.

Hello ! We have a frosty winter here, but I want to take you back to summer. While I'm waiting for new lines from Amy Tangerine, I had to use last one. I made a layout from "Ready set go" collection, with photo of my godson, taken during joyful and crazy photosession I made in 2010. I love this photo of him! I also made a circle from paper scraps, something I wanted to make from a long time. I'm quite happy how this layout looks. TFL!









5 komentarzy:

Madzioza pisze...

Świetny! Przez chwilę myślałam, ze ta kratka to z "Zeszytów";)

truskawkaM pisze...

świetne kółeczko- tez za mną takie ... turla się :D

Ewik21 pisze...

świetny Lo-s bardzo lubię ten motyw kółkowy , pięknie wszystko skomponowałaś . Takie prace z'resztek " czasem są najfajniejsze. Nowa kolekcja będzie suuuuuper )))

Anonimowy pisze...

super kółko! fajny sposób na resztki haha :)

Diana Waite pisze...

this is FANTASTIC--really like how you used all the texture!