sobota, 29 grudnia 2012

Do Siego Roku!

No i doszliśmy do tego etapu w roku, gdy kończy się stary a zaczyna Nowy rok. Mam nadzieje , że dla wielu z Was ten stary nie był najgorszy, a Nowy zapowiada się jeszcze ciekawiej i lepiej.  Tak jest własnie u mnie.
A na zakończenie mam Wam do pokazania trzy kartki, które zrobiłam, na mój dzień na blogu American Crafts. Tematem ich jest właśnie Nowy Rok. Kartki powstały głównie z kolekcji Dear Lizzy "5th&frolic", z dużą dawką złotego brokatu, kartki są bardzo warstwowe i wypukłe.

Tak więc najlepsze życzenia Wam składam, bawcie się cudnie na sylwestra, wyszalejcie, a w Nowym Roku żebyście mieli tyle siły, chęci i zapału, aby starczyło na realizacje wszystkich planów i zamierzeń. 


Hello! New Year is closer now, it's only couple of days !!! 
I hope that all of You have had a great 2012 and New Year 2013 seems to better! 
Today I want to show You 3 card I've made for American crafts blog.  
I used Dear Lizzy "5th&frolic" collection, lot of glitter thickers  and some sparkles.

And I want to wish all of You happy New Year !!!!





2 komentarze:

truskawkaM pisze...

bardzo imprezowe karteczki :)

Aleksandra pisze...

Śliczne!