sobota, 15 grudnia 2012

# HashTags #

Witajcie!
Świeta za pasem, roboty mam sporo, ale zawsze znajdzie sie czas na szybkiego loska. Uwielbiam te zdjęcia moich chłopaków. pierwsze, zrobione w lutym 2009 roku, gdy pafciu mial 3 miesiace a Wito prawie 4 lata. Drugie natomiast w dniu 4 urodzin Pafcia. Czas leci  okropnie! Ale bardzo mi sie podoba jak moje chłopaki rosna i jak teraz wyglądaja.
Kilka dni temu dostałam cudne maluśkie literki sklejkowe ze Studio calico. No po  prodstu musialam ich uzyc, a ze jestem fanka Instagramu, to sobie wymysliłam że na scrapie zrobie dużo ## (hashtags). Wyszło chyba całkiem nieźle, ja napewno dobrze sie bawiłam przy robieniu tego scrapa.!

Hello!
Christmas is so close now, and I have a lot things to do, think and made. But there is always time for a layout to make :)  I love this photos of my boys. First one was taken in 2009, when my younger was 3 months old,and older almost 4 years. The second one was taken this november, on my younger boy's 4th bday! Time flies! But I love how they look now, and way they're  growing up.

Also, couple days ago I received my cute tiny wood veener letters from Studio Calico. They're fantastic! I've had to use them on my new layout. And because I'm a big fan of Instagram, so I  thought I could use lot of hashtags. 
I think it looks pretty good. I really enjoyed it!
I used papers from ILS collections "Vivid", "pops of" and "tis the season", American Crafts Thickers, stickers and of course wood veener letters from Studio Calico.
TFL!

Then&now

There will be a lot of closeups :)






6 komentarzy:

KrysTyna pisze...

Świetne zestawienie 2 zdjęć - przecież tak odległych w czasie.

truskawkaM pisze...

napisy wyglądają obłędnie zwłaszcza przy zbliżeniu, zdjęcia chłopaków bomba!

ps. prosim pisz tez po polsku....

Oliwiaen pisze...

Super LO, z fajnym pomysłem, no i to Twoje pismo,aaaa!!!

Ewik21 pisze...

pięknościowy ..te warstwy i literki mrrrr

Magda Wisiorek pisze...

Świetne, bardzo wzruszające, choć na drugim zdjęciu różnica wieku się jakby zaciera ;) Oliwiaen ma rację - ja też się zachwycam pismem :)

Diana Waite pisze...

what a WONDERFUL way to document the boys--LOVE it!!