niedziela, 20 czerwca 2010

200 post:::.......Mega CANDY.........:::




200 post i mega candy z prawie 200 sztukami różnych przydasiów.

Są papiery najlepszych firm: Cosmo Cricket, Basic Grey,Fancy Pants,ILS i wieeeele innych.





Jest ponad 20 m różnych tasiemek m.in American Crafts





Jest cala masa guzików m.in Basic Grey
Sa cudne ćwieki i klipsy Basic Grey



Bazy tekturowe, elementy ze Scrapińca.pl i Maya Road oraz 2 bazy akrylowe.
Sa kwiaty Prima, punchery dalprint, no i 80% zestawu Stempli Fancy Pants Summer Soiree.



Dodatkowo dokładam papierowe elementy Fancy Pants, sassafrass lass,4torebki papierowe na albumy,baze albumową ecru,tekturowe snieżynki Bazzil oraz kilka pokolorowanych ręcznie stempli.



Właściwie zestaw pierwszej pomocy scrapowej dla początkujących.

Wpisywać się można pod tym postem od dziś aż do 15 lipca!!! Losowanie odbędzie się 16.07 a zwycięzca otrzyma WSZYSTKO!!!.
Zostanie wylosowana też nagroda pocieszenia w postaci małego zestawu różnych papierów Basic Grey w rozmiarze 6x6 ".

Warunkiem udziału w candy jest umieszczenie na blogu ( najlepiej w pasku bocznym) informacji o candy, oraz oczywiście wpis pod tym postem.

213 komentarzy:

1 – 200 z 213   Nowsze›   Najnowsze»
chwilka13 pisze...

szaleństwo!!!
ustawiam się w ogonku :)

Ludkasz pisze...

ja też, ja też!!!!!!

shiraja pisze...

rany!!!! ale przydaśków mega paka!! WOW - zaszalałaś na maksa :) Zyczę kolejnych 200 a nawet i 2000 inspirujących postów.
Zgłaszam się do zabawy i pozdrawiam cieplutko

http://shiraja.blogspot.com/

adda pisze...

Zgadzam się bez dwóch zdań - ISTNE SZALEŃSTWO!!!!!!!!!!!!!

Pozdrawiam gorąco

Aneta Mencfel pisze...

fantastyczne candy, i ja sie zgłaszam ;)

ktrya pisze...

To ja się zgłaszam ;]

AgnieszkaBe pisze...

Wooow zaszalałaś...zglaszam się !!!!

asica.p pisze...

wpisuje sie i ja
i bede walczyc z paskiem bocznym haha
a na razie dam wpis w poscie
z info
:*

eMKa pisze...

Ja, ja! I ja się zapisuję! :)
http://cudenkowo-madeleine.blogspot.com/

Molly pisze...

!!!!!!!!!!

cóż za szaleństwo! ;D
dopisuję się i, oczywiście, gratuluję 200 posta! :))

www.mollownia.blogspot.com

Tores- pisze...

Fiu fiu, niezłe cukiereczki... Może sobie tu z boczku stanę i się załapię?

Kardamonowa pisze...

Super Candy. Staję w kolejce!

Rachel pisze...

kolorowy zawrót głowy!!!:0) oczy mi z orbit wyskoczyły na widok tego wszystkiego!!!!! więc ustawiam sie w kolejce!!!:0) i przesyłam serdeczne pozdrowienia!!!:)

Tusia Lech pisze...

Aleś Mona zaszalała :)))) Daaaawnooo już nie brałam udziału w żadnym candy - ale na widok tasiemek i guziczkó dostałam ślinotoku :) Wpisuję się zatem :) I gratulacje 200ego postu :)

ibisek pisze...

Wow, Monka co ty? Scrapować przestajesz, że się tak pozbywasz wszystkiego? Ustawiam się i ja w kolejce.

kiciula pisze...

takiego candy już dawno na oczy nie widziałam! zapisuję się oczywiście :)

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

To i ja się zapisuję. Pozdrawiam.

kacha pisze...

ale jazda-tyle przydasi to mega radość, więc ustawiam się i cierpliwie czekam...na losowanie

Ajgacia pisze...

czytalam, czytalam, czytalam... a teraz podnosze szczeke do gory ":-> WoW

Karola pisze...

ślinka cieknie od samego patrzenia... Ileż cudów! spróbuję i ja :)))

JaneB pisze...

Wow, super przydasie! Też spróbuję!

Kasia pisze...

niesamowite cukierasy! nie sposób przejść obojętnie ;)

latyana pisze...

Чудова цукерка!
Дякую за шанс виграти такі чудові матеріали

coco.nut pisze...

ja początkująca raczej nie jestem, ale twoje candy jest baaaardzo kuszące ;)

niestety nie umiem wstawiać niczego na boczny pasek, mam nadzieję, ze wystaczy info tu: http://craftingcoco-nut.blogspot.com/2010/06/candy-rozne.html

Mikko pisze...

Bardzo miły zestaw. Chętnie się ustawię. Życzę kolejnych 200, a nawet 2000 albo najlepiej 20000 odsłon :)

malflu pisze...

Mega wypaśne candy - się grzecznie ustawię

G-a pisze...

Zapisuje sie na to fajne candy:
http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/2010/06/candy-cd.html

MeridaZielona w Krainie Książek pisze...

wow, ale cudowne cukiereczki do wygrania, ustawiam się w kolejce

http://samara84.blogspot.com/

Natka pisze...

SUPER ZESTAW! Chętnie bym weszła w jego posiadanie! Niestety nie udało mi się wstawioć zdjęcia!
http://galeria-natali.blogspot.com/

carrot pisze...

O takiej "pierwszej pomocy", to i ja marzę... :)) Próbuję i w rewanżu zapraszam gorąco na candy http://przydasie.info :)

L. pisze...

niecierpliwie czekam na losowanie! a w międzyczasie podziwiam Twoje prace

Natalia pisze...

aż w głowie się nie mieści, że taki zestaw możnaby dostac, ojjj... już zazdroszczę tej szczęściarze, do której loz się uśmiechnie podczas losowania. Po cichu liczę, że będę nią ja, zapewne jak każda zapisująca się tutaj osóbka

Koczes pisze...

to ja tez w kolejce się ustawiam:)

Artsandra pisze...

Padłam...! Chcę wszystko!
Szalejesz;)

Unknown pisze...

kosmiczne candy!:) Z ogromna chęcią wezmę udział w losowaniu;) A może los się do mnie uśmiechnie?:) Pozdrawiam cieplutko, Kasia:)

PatiS pisze...

Ja bardzo chętnie przyjmę wszytkie 200 sztuk choć początkująca nie jestem, to przdasie uuuuuuwielbiam:):):);*

Magdalena eM pisze...

Jestem początkującą blogger-ką...zielono mi... :-D, ale takie wspaniałości przydadzą mi się jak najbardziej do moich karteczek, cuuuudo, byłabym przeszczęśliwa... :-).

Weronika pisze...

Juz zazdroszcze osobie która wygra takie pieknosci! Toż to szalenstwo niebywałe tyle cukierków naraz - próchnica gwarantowana!

Pozdrawiam i zapisuję się w dłuuugim ogonku, który zapewne urosnie niebotycznie;)

Weronika,
www.koralikowaweraph.blogspot.com

Pcz pisze...

Ja też się zapisuję za dużo tu przydasków, aby nie chcieć ich zgarnąć:)
Pozdrawiam Ewa
summer21.interia.blog.pl

Magdalena Deberny pisze...

Kobieto ale szalejesz :)
Ustawiam się w tym ogonku :)
http://dziesci-lat.blogspot.com/

Kitty pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Kitty pisze...

Pyszne słodkości, z chęcią bym wzięła udział w zabawie, ale nie mam bloga:(((((

Agnieszka M pisze...

Ależ słodkie szaleństwo !!!!

Ustawiam się w kolejce (i od dziś zaczynam się po cichutku uśmiechać do mojego szczęścia i prosić... prosić)

Dziękuję za szansę wygrania tego candy i info na bocznym pasku u mnie już jest :)

pozdrawiam

http://www.radosnyczas.blogspot.com

Olkowa pisze...

a ja akurat jestem początkująca.
ah, żeby choć raz mi się udało.. ;)
akurat coś fajnego by zacząć.. ; )

Takaya pisze...

O JEZU ALE SŁODKO *______________* Teraz kłade się plackiem i modlę się abym wygrała :P
Moje początki scrapowe zaczęłam grubo- od zlotu w tę sobotę ;D

http://takaya-scrapuje.blogspot.com/

Izzie pisze...

Woooooooooow Ale piękności! Przebiłaś wszystko! Pozdrawiam :))

vena7 pisze...

Witam.Ustawiam się w kolejce -jak wszystkie dziewczyny..Szalejesz ogromem słodkości.życzę wszystkiego dobrego >Monika http://vena7.blogspot.com/

noa-lia pisze...

Kto nie próbuje.. ten nie ma :-) Do kolejki się ustawiam i cieplutko pozdrawiam :-)

GosiaK pisze...

I u mnie też już w pasku po prawej wisi :)

Pięęęękny ten zestaw.. oj piękny :)

http://gosiak-scrap.blogspot.com/

Maggie pisze...

..ja też, ja też :)

Fabryka Spokoju pisze...

Kolejka już jest ogrooomna, ale może się uda? :) 18. lipca mam urodziny, potem imieniny, chętnie dostałabym taki prezent :)

pineska pisze...

Ooo GRATULACJA 200-go posta!!!
A Candy wspaniałe
Życzę powodzenia i ustawiam się i ja :)


http://pineska-tworzy.blogspot.com/

Karola pisze...

ale cukiereczków...
Ustawiam się w kolejce. Kto nie próbuje ten nie ma

Dusia pisze...

WYPASIONE rozdawnictwo! :D Może się uda ;D

Selennea pisze...

Aż mi się w głowie zakręciło od tego co zobaczyłam, z chęcią dołączam się do losowania, może mi się poszczęści :)

tulipanka pisze...

Staję w kolejce i czekam :) na szczęście :)

http://artystyczna-dusza-tulipanki.blogspot.com/

ChwilaPasji pisze...

Ufff...
"Gorączka lata" się zaczyna, a tu Kochana fundujesz nam "gorączkę przydaśków".
Od przybytku ponoć głowa nie boli, więc miło byłoby odziedziczyć taki przybytek bez żadnych konsekwencji bólowych :-) .
Jakże twórcze będzie lato dla osoby, do której trafi przydasiowy "kufere".-Już Jej gratuluję!

A Tobie dziękuję za wspaniałe Candy! W którym każdy ma nagrodę...
Jeden główną-Przydasie!
A reszta pocieszenia-Możliwość radowania oczu, patrząc na tyle cudowności :-).

Z całego serca gratuluję 200-postowego Jubileuszu i życzę kolejnych setek równie wspaniałych postów.

Z pozdrowieniem:
mikikukasza
http://chwilapasji.blogspot.com/

ecila pisze...

Grzechem było by nie zgłosić się, więc się zgłaszam;)

Cudeńka...

Pozdrawiam
Ecila
http://cartolina-style.blogspot.com/

rosse5 pisze...

UUuu lala:) Ale cudeńka:) Oczywiście ustawiam się w kolejce a Tobie życzę setek a nawet tysięcy kolejnych postów:)
http://rosse5.blox.pl/html

Justyna (Sarmatix) pisze...

Wooooow!!! Staję do kolejki :)
Pozdrawiam serdecznie
ustinika.blogspot.com

Cookie pisze...

zgłaszam się :)

Karmeleiro pisze...

Zaniemówiłam! tak wielkiego candy to nie widziałam! Również stanę w ogonku i gratuluję 200 postu!

Aneladgam pisze...

A dokładasz szafę, żeby było gdzie to trzymać? ;)
A co tam, nawet jeśli nie, to i tak się ustawiam!
Aneladgam, http://lylis.blox.pl

AnnaZ pisze...

I jeszcze ja poczekam w kolejce :-)

Ania - "Z Papieru Tworzone" pisze...

Ughhh, całkowicie oniemiałam...
Muszę, po prostu muszę grzecznie ustawić się w ogonku, jak za starych czasów i być dobrej myśli...

Wisienka pisze...

Wow.... zbieram szczękę z podłogi ;)

I oczywiście się dopisuję.
Pozdrawiam!

Kasia pisze...

WOW!!!!!!!!!!!!!!!Przydałoby mi się to wszystko! Pozdrawiam!

Lusilla pisze...

Chcę to wygrać! Zwariować ze szczęścia!Chcę ,chcę!
http://lusillasworld.blogspot.com/

Monika Skrzypek pisze...

Same skarby... Pozdrawiam:-)

decou-galeryjka pisze...

te cukierki powalają na kolana!!! cudnie byłoby je mieć... pozdrawiam

fusiafscrapping pisze...

Wow! Ile różności. Gratuluję 200 postu i staję w ogonku .
http://fusiafscrapping.blogspot.com

Magda pisze...

Skrapkowy RAJ!!! Ustawiam się w kolejce po skarby.

elziutka pisze...

Gratuluję!!!!
ale cuda!!!! W sam raz dla początkującej osoby :)

http://elziutka.blogspot.com/

nayanka pisze...

Ktoś zostanie mega szczęsciarzem :) Ustawiam się w kolejce oczywiście :)

błękitnooka pisze...

ustawiam się w kolejce...
ja, totalnie początkująca bardzo pragnę takiego zestawu...
info na blogu jednak nie pozostawię bo bloga JESZCZE nie posiadam... ciągle jeszcze zbieram w sobie odwagę by prace swoje upublicznić...

mysza_tworzy pisze...

Ale wypas! Aż żal byłoby się nie ustawić! Więc sie ustawiam! Gratuluję tylu postów i jak pewnie wszyscy - czekam na następne! Pozdrawiam a info wisi na www.myszatworzy.blogspot.com

Offcowe Handmade pisze...

mniam, ja też się ustawiam w kolejce po te pyszności :)

Linaewen pisze...

Cóż za bogactwo!
Informacja w pasku bocznym bloga :)

LAWENDOWA pisze...

O matko, oszalałam!!! zwariuję ze szczęścia jak mi się trafi takie szczęście. Info na Candyshop.

Ewik21 pisze...

łooooo matko ale kolejka ale ja tez sie ustawie a co mi tam ***

rybk_a pisze...

Piękne nagrody! Ustawiam się w kolejce:)

EwCik pisze...

Gratuluję! Jak Ci się chciało tyle postów napisać ;-)
Zaszalałaś z ilością przydasiów, piękne candy :-)))

Unknown pisze...

mamusiu O.O ile przydasiow.. juz lece wrzucic info na boczny pasek.. O.O szok O.O

fanta1992 pisze...

Grtuluje wytrwałości i 200-nego posta!!!

A w kolejeczce ustawiam się i ja;)
http://handmadebyfantazja.blogspot.com/

Kreatywna Blondynka pisze...

Ach, jakie cudeńka!!! Pozwolcie i mi się dopchać do tej kolejeczki :)

Kreatywna Blondynka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
ANIA pisze...

wspaniałości i ja się ustawiam w kolejce

brydzia58 pisze...

jak się tu nie ustawić w takiej kolejce po takie cudowności :)

gratuluje :)

Alosha pisze...

Ale cudowności!
Ustawiam się :).
Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Piękny jubileusz i piękne Candy =]

http://pierwszekroczki.blogspot.com/

Pozdrawiam

Kasia pisze...

Grratulacje! :))
200 uścisków przesyłam! :D

skrzatka pisze...

Gratulacje i do ogonka staję!

zainspirowana pisze...

ja też bym chciała... nawet chętnie bym się z kimś podzieliła... ale nie mam możliwości zdobycia we własnym zakresie takich materiałów :( a chcialabym móc pochwalić się czymś własnoręcznie zrobionym...

Annasza pisze...

O ranyyyyyyyyyyyy, to ja, ja, ja jestem ta początkująca zupełnie!!! :))) Staję w kolejce i trzymam sama za siebie kciuki :D I oczywiście gratuluję pięknego 200-nego postu! Pozdrawiam, Ania :)

Nami Jewelry pisze...

Ale niesamowite Candy:) Jestem początkująca, więc szczególnie mam chrapkę na taki zestaw:)

jola_zola pisze...

ojej jej... ja chcę być tą początkującą, która przygarnie te wszystkie przydasie:):):)
Losie, proszę uśmiechnij się do mnie:):):)

Alexandra pisze...

Ale wypasione candy :P
Czekam na losowanie :)

Szara pisze...

Oh ! Chyba najbardziej ATRAKCYJNE candy w jakim brałam udział... Od dawna marzę o rozpoczęciu zabawy ze scrapem, ale obawiam się że to dość droga impreza na początek... dlatego chętnie ustawiam się w kolejce i mocno trzymam kciuki aż do losowania, bo cukierasy wymarzone i fantastyczne ^^
Pozdrawiam ciepło i zapraszam na mojego bloga, na którym za chwilę pojawi się info o Candy :)
Szara

biatka pisze...

A co tam..Może się uda. Pozdrawiam:)

Muszelka pisze...

Ach jak słodko... Rewelacyjne cukiereczki pewnie że się zapisuje i zapraszam do mnie...
http://muszelka27.blogspot.com/

Julita pisze...

To i ja się ustawiam w kolejce ;)
http://galeriaszpilka.blox.pl/

paulisia pisze...

oczywiscie ze sie zapisuje!!! takiej szansy nie mozna zmarnowac! ;)

Żyrafka pisze...

ufff kolejka długa się ustawiła...,
ale też się piszę na te słodkości.
http://fioletowazyrawka.blogspot.com/

Papierowa Pracownia pisze...

Jako początkująca skraperka staję do kolejki ;-)

efka i koty pisze...

Piękne candy - pozwolę sobie się zapisać na te cudeńka :-)

MONIKA pisze...

Zawsze chciałam zacząć bawić się scrabpookingiem :) W takim razie też się dopisuję - czarna-kocurka.blogspot.com :D

katharynka pisze...

ALE WSPANIAŁOŚCI!!!! no to i ja staję w tym dłuuuuuuugaśnym ogonku. Trzeba szczęsciu pomagać :)

Agata Travelling backpack pisze...

Po takie łakocie aż głupio byłoby się nie ustawić!!! :)

Pozdrawiam!

Ola pisze...

no chyba bym byla jakaś nienormalna jakbym sie nie ustawiła ;) więc się ustawiam ;)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Ale pysznośi!!!
Też chcę :P

helksa pisze...

To i ja spróbuję szczęścia :)

Unknown pisze...

Kocham tasiemki i papier. Super przydasie, więc staję w kolejce po szczęście!

Joasiunia:) pisze...

O jaaa ale słodkości!!! Super. To ustawiam się w ogonku:) Chociaż nie liczę na szczęście;)

Pozdrawiam Aś:)
http://joasiunia.blogspot.com/

mama projekt pisze...

Gratuluję 200-tnego posta i życzę kolejnych 2000! I ja ustawiam się w kolejce z cichą nadzieją...

Ewka pisze...

Megaśne candy! Aż chciałoby się to wszystko dostać

Anonimowy pisze...

Ja również ustawiam się w kolejce :)
Pozdrawiam serdecznie
hafty-i-hafciki.blogspot.com

Berberis pisze...

Gratuluję okrągłej rocznicy z okazji 200-setnego posta!! Fantastyczne Candy - oczywiście ustawiam się w tej coraz dłuższej kolejce :) :)
pozdrawiam

vairatka pisze...

Takiego candy jeszcze nie widziałam... Kolejka będzie niewątpliwie dłuuuga... Ale kto nie próbuje, nie wygrywa ;)
Pozdrawiam
http://vairatka.blogspot.com/

montagna pisze...

ojj nikłe szanse na wygraną...
ale co szkodzi spróbować :)

raeszka pisze...

Przygotowałaś dla nas całą masę wspaniałości :).
I ja spróbuję szczęścia :).

KamaAW pisze...

to i ja spróbuję, bo takim słodkością nie sposób się oprzeć ;o*

Kama

Ewa pisze...

a ja niby jestem na diecie a tutaj tyle cukiereczków... no i nie sposób się oprzeć :)

oswojone hobby pisze...

o ja cie kręcę ale wielkie candy, pomarzyć można. Chętnie wygrałabym choć fragmencik.

odskocznia jutki pisze...

oj ja też może se pomarzę ...zapraszam również do siebie na bloga :)

Kuleczka pisze...

Przy takiej konkurencji szanse mam marniutkie, ale przy takiej ilości cudowności grzechem byłoby nie spróbować :)

Molly.M pisze...

Zgłaszam się! I pozdrawiam:D

PARTTE pisze...

Gratuluję pięknego bloga i takiej ilości postów i życzę by Ci się "pościło" jak najdłużej :-)
i zapisuję się na Twoje CANDY - może i mnie będzie dane zrobić coś scrapkowego :-)

Ania Komenda pisze...

Grzech nie spróbować, chociaż szczęścia w losowaniach nie mam :D

Reniutek pisze...

Rany julek !!! Ile cukierasów!!! Toż to trzeba się ustawić w kolejce :))

pijana_wiatrem pisze...

Mieć to wszytko.. to można prawie oszaleć ze szczęścia :)

Anonimowy pisze...

Ojejej! Jakie to wszystko cudne! Najpiękniejsze są chyba ręcznie malowany stempelek z sówkami :)
Ustawię się w kolejce. Dopiero zaczynam, więc z pewnością taka masa przydasi mi się przyda :)

Pozdrawiam, Ania.

Izoldka17 pisze...

I ja, ja też się zgłaszam ;)
http://kreatywnykacik.blox.pl/html

Gosia pisze...

O żesz.....ile cudowności!!!!
Gratuluję 200 posta, muszę tu bywać częściej, ale cuda.!!!
Tak myślę że gdybym wygrała z radości ogłoszę candy u siebie :)
http://papierowamargaretka.blogspot.com/

Grażka pisze...

ojojoj ile tu tego :) piszę się :)
www.bijoux-charme.blogspot.com

Śmietanka pisze...

i ja się pisze ;)
tym bardziej, że losowanie w moje imieniki ;) może to mi szczęście przyniesie ;)

brzydula13 pisze...

Jestem bardzo początkującą scraperką i taka paczka byłaby dla mnie rajem - o ile wiedziałabym jak ją wykorzystać ;)
Pozdrawiam!

Edyta pisze...

Cudny zestaw. Spróbuję szczęścia.
Pozdrawiam

Unknown pisze...

to i ja spróbuję szczęścia

Cartadea pisze...

wow ale cuda! liczę na szczęście...

MarikaGabez pisze...

Congratulations on a round number. Like to look at your blog I admire your creativity. You make a hefty candy. I added a link in the right menu.

Anniko pisze...

wow, to chyba najbardziej wypasione candy wszechczasow! staje w kolejce :)

annikowo.blogspot.com

Natolin pisze...

o rraaannyy, ale wielkie cuksy!! chętnie bym je przygarnęła :))))

pozdrawiam słonecznie

Huma pisze...

Kobieto, ale zaszalałaś!;) Chcesz kogoś naprawdę uszczęsliwić taaaaaaaaaaaką ilością przydaśków:)
Gratuluję 2oo posta i życzę jeszcze wielu wielu!
Ściskam!

Che-lil pisze...

jesli dla poczatkujacych to i ja sprobuje!! ;]

http://che-lil.blogspot.com

Huma pisze...

Monka, ale zaszalałaś! Skakałabym pod sufit, gdyby te cudeńka trafiły do mnie:) Gratuluję 2oo posta i życzę jeszcze wieeeeeeeeelu takich!

oh-yellow-bird pisze...

Ktoś kto to zgarnie będzie mega szczęśliwcem! Może ja? Warto spróbować!

Rainbow Fantasy pisze...

Ja też chętnie się dopiszę:) Pozdrawiam:)

Malinowy zakątek pisze...

"Właściwie zestaw pierwszej pomocy scrapowej dla początkujących"

Oh przydałby się taki zestaw pierwszej pomocy ponieważ jestem początkująca i zielona.

Pozdrawiam :*

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Grzech by było nie spróbować. Mona cieszę się, że masz bloga, bo się trochę zmartwiłam jak zniknęłaś z wizażu.
Nadal zauroczona Twoja twórczością pozdrawiam (pamiętasz jeszcze cioteczkę hejasz?)

pyt.ka pisze...

woooow. wygrać takie słodkości, to marzenie.:) mam nadzieję, że moje się spełni. :) pozdrawiam.

ScrapCafe pisze...

Oczywiscie tez sie ustawiam w kolejeczce i gratuluję pieknych prac!!!

dagala pisze...

lo matki jaki długi ten ogonek. a co! może mi sie uda:) tyle pieknosci

Enthia pisze...

Zgłaszam się na te cudowności. :D

alterego-poczwarka pisze...

Bez zastanowienia ustawiam się w ogonku po te cudeńka:D Pozdrawiam

Caro-ART pisze...

O jakie cudowności serwujesz :) stanę w posłusznie ogonku

Olkowa pisze...

byłoby fantastycznie wygrać taki stos przydasiów ! *.* !

http://olka-scrap.blogspot.com/

KOLOROWY ptak pisze...

Kolorowy zawrót głowy!!! Pozdrawiam serdecznie :)

Licho_Nie_Spi pisze...

Przydasiowe szaleństwo, zapisuję się!

Licho_Nie_Spi pisze...

Nigdy nic nie wygrałam. Zawsze można próbować. Pozdrawiam

Little Princess pisze...

Widzę, że już dużo osób się zgłosiło, ale postanowiłam spróbowac ;).

http://lapetite-princesse.blogspot.com

Aga Starmachine pisze...

toz to czyste szaleństwo! :-D

dziurka pisze...

szaleństwo! cudne!!!
muszę spróbować, moze oszaleję!

Barbara pisze...

ogromne cukierski :) zapisuję się i ja :)

tylko_ja pisze...

bardzo kuszące Candy, aż ślinka leci, pewnie w moim przypadku na owej ślince się skończy, ale uparcie próbuję:))) pozdrawiam wakacyjnie:)

Karolina pisze...

Ile pyszności! Ja też poproszę:)

kokokochanie pisze...

Same cudeńka. Z chęcią ustawiam się w kolejce, szczególnie, że dopiero rozpoczynam moją przygodę. Dlatego też zapraszam na www.manualnepasje.blogspot.com

kokokochanie pisze...

Same cudeńka. Z chęcią ustawiam się w kolejce, szczególnie, że dopiero rozpoczynam moją przygodę. Dlatego też zapraszam na www.manualnepasje.blogspot.com

Olu pisze...

wow... ja też się zgłaszam :)

Лера Kava pisze...

hello fom Ukraine!
fantastik candy!
thanks for the chance!
i added your link to my sidebar
http://kava4ka.blogspot.com/

Enyo pisze...

O rany, ileż tego jest.
Nieśmiało ustawię się w kolejce, a nuż trafię.
Pozdrawiam

zuziucha pisze...

Z wielkim entuzjazmem staję w kolejeczce. Pozdrawiam serdecznie.

Karmazynowy Kamyk pisze...

Ale śliczności... Ja jestem początkująca, więc się zgłaszam... Cudowności...

TuKara pisze...

Skarby,Skarby ,,,,,ustawiam sie w kolejce.

janna pisze...

Thanks for the chance to win.
Kisses from Moldova!

Triss pisze...

grrrrrrratulacje!!!
200 postów to już coś :)

z wielką nadzieją zapisuję się do kolejeczki na te cukierasy :)
info wklejone u mnie w panel boczny :)

AK pisze...

ustawiam się w kolejce :o)
Pozdrawiam
http://krasnalka.blogspot.com/

Emma pisze...

jeszcze ja! jeszcze ja! takie fantastyczności rozdajesz! a ja właśnie się zabieram, tzn. w planach mam :) takie scrapowanie! idealny zestaw, oj ależ by było super!

fiore123 pisze...

No to ja tez z mila checia sie zapisuje i mam nadzieje,ze tym razem szczescie mi dopisze:-)Edyta (hobbyinietylko.blogspot.com)

Janeczkowo pisze...

Mega wygrana, chętnych dużo, szanse małe ale co mi tam... Stoję w kolejce:)

Ata pisze...

Ja też się zapisuję licząc na łut szczęścia :-)

Gosik pisze...

super candy! ustawiam się w kolejkę z maleńka nadzieja na wygraną ;)

http://paszczakowice.blogspot.com/

Unknown pisze...

Nie wiem czy można bez bloga, dziecko nie pozwala mi teraz tego doczytać, ale spróbuję, jeśli nie można to przepraszam. Nie mogłam sie powstrzymać a takie cuda są, właśnie robię podchody aby moje córeczce zrobić album

Edzia pisze...

Oj marzą mi się te papiery:) pozdrawiam edzia z www.edzia-goodies.blogspot.com

Agnieszka pisze...

ustawiam się i ja :)
serdecznie pozdrawiam :)

FojAga pisze...

O rany - tego candy nie mogę ominąć :)

klamaja pisze...

łaaaaał ja się na to piszę :D

Kinia

klamaja.blox.pl

mamuchap pisze...

o rany!!! istny obłęd!!!!!

staję :))

Agnieszka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Dopisuję się i zapraszam do siebie. Pozdrowionka :)

Rae pisze...

Szalejesz kobieto, szalejesz! Ustawiam się w kolejce, chociaż tyle chętnych, że szansa malutka, no i nic dziwnego, przy taaakich cudach ;)

Muszka(amfilada.blogspot.com) pisze...

To ja bym chciała wygrać to wszystko...baaaaardzo.....
zapisuje się i pozdrawiam...

JaMajka pisze...

Oczywiście wpisuję się, chociaż nie wiem, po co z moim szczęściem w losowaniach :D Pozdrowionka :)

Flora pisze...

oszkurczaki.... przegapiłabym...
Szalona Kobieto!!! i ja się ustawiam w kolejce wierząc naiwnie, że ostatni bądą pierwszymi.... ;-)))

izusr pisze...

Chętnie bym przygarnęła te cudeńka, więc się zgłaszam! :)

Gośka pisze...

O, rety... Trudno się nie zapisać... :-)
http://zyrafowo.blox.pl/html

mag pisze...

No i jakże się nie ustawić w tym ogonku? :D

Little Princess pisze...

Hej :)
Pisałam wcześniej posta, ale chyba się nie dodał ;). Zgłaszam się chętnie na Candy, info na moim blogu już jest od kilku dni :).

Pozdrawiam!

http://lapetite-princesse.blogspot.com

Funiaa pisze...

Wow ale piekniste candy.:) Gratulacje 200 !!!
I ja ustawie sie na koniuszku kolejki :)

Funiaa pisze...

Wow ale piekniste candy.:) Gratulacje 200 !!!
I ja ustawie sie na koniuszku kolejki :)

Olkowa pisze...

ileeeeeeeee chętnych !
może jednak się poszczęści ! :)

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 213   Nowsze› Najnowsze»