piątek, 11 czerwca 2010

zaleglości i nowości.

Z nowości to dwie rzeczy-zaproszenie do zabawy w Art-Piaskownicy oraz do DT I lowe Scrap. Bardzo dziekuje dziewczynom za zaproszenie i wiarę we mnie, że na cos sie im przydam, hahahah.

Zanim jednak dowiedziałam się , że będe w Dt ILS, zostałam zaproszona do pracy z Kitem Czerwcowym. Chetnie sie zgodziłam, bo mialm spore zaległości w scrapowaniu zdjęć z zesżłego roku znad morza.
Tak więc oto owe 'zaległości' czyli moje prace z Kitem czerwcowym ILS.





oraz album ze zdjeciami morza, zeby starczylo na kolejnych kilka lat





Wiecej prac i informacji o samym Kicie czerwcowym znajdziecie na ILS

6 komentarzy:

Oliwiaen pisze...

No, nareszcie komentarze tam, gdzie się ich człowiek spodziewa :-))
Gratuluję awansu do DT :-)
Prace morskie - świetne! Podziwiam szczególnie użycie dziurkaczy ;-))

MonaGee pisze...

dzieki Oli. a specjalnie dla ciebie zmieniłam szablon bloga , zeby móc czytac twoje komentarze hahahaha :*

Dusia pisze...

Wszystkie te prace, są cudownie nieziemskie! ;*

Jaszmurka pisze...

Mona ten Twój album to normalnie orgazm w czystej postaci!
Te rogi papierowej torby!~(do zgapienia)

boskie klimaty ♥

MonaGee pisze...

dziekuje bardzo :)

jaszko, sprawianie Ci orgazmu to dla mnei czysta przyjemność ( czyt. tez orgazm ) hahahahahaa ;)

Magdalena Deberny pisze...

Piękny album :)