środa, 14 września 2011

Boże narodzenie we wrześniu???


Właściwie czemu nie, w końcu nie ma terminu kiedy mozna rozpocząć robienie kartek Bozonarodzeniowych. Ja już zaczęłam. Będą bowiem sprzedawane aby zasilić konto Witka.

W tym roku postawiłam na materiały prima marketing - sliczne stemple , papiery i rubonsy z serii North Country. Ale nie tylko. Są papiery I lowe scrap, sa Fancy pants....

kartki w 3 rozmiarach 10x15, 21x10 i 13x13 cm.
{kliknięcie powiekszy zdjęcia}

Kartki "bałwankowe" zainspirowane pracami z Pinterest.





















11 komentarzy:

coco.nut pisze...

śliczne karteczki, a bałwanek wymiata!!!

dziurka pisze...

wszystkie zajefajne a bałwany są MEGA! Ach, czas wrócić do blogowania i hendmejdowania, dzięki za inspiracje i motywacje!!

Zuza pisze...

śliczne są:)

visheenka pisze...

super!

Karmeleiro pisze...

ooo ale wysyp, piękne kartki a pierwsza choinka rozłożyła mnie na łopatki!

KOLOROWY ptak pisze...

WOW! są przepiękne! podziwiam wykonanie i ilość :) szczególnie z bałwankiem i guzikami mnie urzekły :)

vena7 pisze...

Piękne karteczki..

Ludkasz pisze...

Piękne kartki:)

MarikaGabez pisze...

Beautiful cards!!!

Ewa (it is all about scrap) pisze...

kuuupię, wszystkie kuupię :D

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Noż Kobieto! Toć jeszcze jesień nie nadeszla a Ty już kartki BN tworzysz?! O rajciu!
Co prawda to prawda, ale piekne to one sa, a bałwankowe to mnie urzekły do uśmiania, fantastyczne!