piątek, 27 kwietnia 2012

Patykowe szaleństwo.

Na forum portalu SP pojawiło sie kolejne scrapowe wyzwanie-romantyczne, z koronkami, biała farbą i...kwiatami :D
No cóz trudno być mocno romantycznym skoro się ma 2 ( wlasciwie 3) facetów w domu, ale postarałam sie wybrać do wyzwania najbardziej romantyczne zdjecie Witka- z patykiem i romantycznie zachodzącym słońcem w tle :) Dołozyłam papiery i stemple Lemonade, koronke(papierową), kwiatki (drewniane SC) i kawałek sznurka ,pociapałam biał farbą i wyszlo takie cos :D


Zapraszam was na forum portalu do wzięcia udziału w wyzwaniu Anai.

3 komentarze:

Tusia Lech pisze...

Jest bardzo romantycznie :) Boski scrap :)

Jaszmurka pisze...

Fajowo wyszedł! Podoba mi się :*

Jak chciałaś romantycznie to trzeba było jakąś naszą wspólną fotę oscrapować uahahaha ♥

Dunia pisze...

HA! Mam ten sam problem, choć facetów w domu tylko 2. Świetnie sobie poradziłaś z wyzwaniem! Super scrapek :o)