niedziela, 25 listopada 2012

Pierwsze koty za ploty i 500-tkowe CANDY

Witajcie, dzisiaj mam dla was niespodziankę- mój pierwszy w życiu video tutorial, przygotowany specjalnie na blog American Crafts. Możecie zobaczyć na nim proces powstawania Grudniownika z najnowszej kolekcji  AC "Kringle&Co".  Jestem bardzo zadowolona, z tego jak ostatecznie wyszło to nagranie.


Hello! 
Today I want to show you my first ever video tutorial. It was made for American Crafts, and presented on the blog 2 days ago. I'm so very proud of this video. So check this out!

I worked with christmas collection Kringle&Co, when I saw it for the first time, I knew I had to do December Daily album. 



i okładka




A dla was mam niespodziankę. Z okazji mojego 500 posta na blogu ogłaszam :::CANDY:::

Jeśli macie ochotę otrzymać ode mnie ten  grudniownik, proszę zostawcie info w komentarzach, a ja wylosuję spośród wszystkich zwycięzce.

Pssstt....tylko nie mówcie nikomu ;-)

Na komentarze czekam do końca listopada. :)






16 komentarzy:

truskawkaM pisze...

mrrrrr :) chętna jestem na taki grudniownik :)

Kasia pisze...

pierwsza :)? cudny jest ... na zrobienie swojego coś nie mam weny w tym roku więc chętnie przygarnę :)

Magda pisze...

Nigdy nie miałam takiego cuda - może stąd coroczny grudniowy chaos?
Może więc spróbuję i policzę na łut szczęścia? :)

ForgedinPaper pisze...

Great looking album it really caught my eye. Love it.

Karmeleiro pisze...

Fantastyczny grudniownik! Z wielką przyjemnością obejrzę sobie tutrial, jak tylko rodzinka wyjdzie na spacer, a ja zasiądę do robótkowania :)

Tasik pisze...

WOW!!!!!! Zaczarowałaś mnie! To jest cudne a Ty zdolniacha aż zazdraszczam ;) Ja też chcem :)

Iza Perez pisze...

piekny jest.. scraping odkryłm niedawno.. ale tylko podziwiam.. bo brak juz mi czasu na praktykowanie :)

Maria pisze...

Great!!!! :)

unique pisze...

Jak zawsze zachwycasz i strasznie natchnął mnie tutorial - chyba wyjmę swoje przydasie i w końcu coś scrapnę :)

Karmeleiro pisze...

To jestem ponownie, ponieważ dopiero udało mi się obejrzeć twój tutek na spokojnie - i powiem Ci, że...jest super!!! Nie tylko podoba mi się sam grudniownik, ale również sposób, w jaki nakręciłaś video. Super!

Anonimowy pisze...

Grudniownik super!!! Stoję po niego w kolejce :)Pozdrawiam serdecznie :)
Kasia

OriBella pisze...

Z przyjemnością oglądnęłam tutek:) I z jeszcze większą przygarnęłabym Grudniownik, zwłaszcza, że Twojej roboty:) Pozdrawiam cieplutko:)

KrysTyna pisze...

Grudniownik bardzo mi się podoba i ustawiam się do niego w kolejce. Jako początkująca scraperka liczę na łut szczęścia. Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

I ja sie wpisuje majac naszieje na wylosowanie. Marta

Evik pisze...

fajniutki tutorial! Aż się chce samemu taki stworzyć. Może mi się uda?! W każdym razie CCCIIIIchutko wyrażam chęć posiadania Twojego! jestem zakochana wtych gwiazdach borderowych! mmmmm

Huma pisze...

świetny jest! nic, tylko macaaaaać :*