sobota, 16 lutego 2013

Ale dzień!

Dziś koniecznie musze zmienić porę roku. Lato! Słońca mi sie chce! Wyciągnełam zdjęcia z wakacji w 2009 roku, do tego nowe papiery i dodatki Studio Calico i wyszedł całkiem słoneczny i letni scrap. Oczywiście znowy powyszywałam sobie, tym razem chevrony , które właściwie nadały scrapowi taka właśnie kompozycję. A wisienką na torcie są drewniane "kamyczki" SC oraz kolorowe bradsy MME.


Hello! Today I want to show you my new layout made with the newest papers and  goodies from Studio Calico collections "Snippets" and "Sundrifter".I also used brads from MME new collection "Boy crazy", and some SC printables. 
Photo was taken 4 years ago, on the vacation at the seaside, and my older boy was so happy playing with sand and water all day. It was sunny and warm day in mid september. I like this pic very much. TFL!










Jeszcze chciałam Wam przypomnieć o moich warsztatach na Scrapowisku w Łodzi. zostało kilka miejsc wolnych. Zapisy TYLKO do 23.02 !!!!
więcej informacji Tutaj.






5 komentarzy:

Ewik21 pisze...

piękny taki jasny ....aż się cieplej robi na duszy!!! Wyszywanki elegancko pasuje dla mnie bomba
ps dodatków SC zazdroszczę PPPPP

mru pisze...

piękne LO :) uwielbiam te wyszywane elementy :) chyba sobie zgapię to wyszywanie i użyję w jakiejś pracy ;)

Peninia / Gosia pisze...

Fantastyczny...piękne wykonanie:)
Ślę ciepłe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
*
Peninia ♥

Diana Waite pisze...

Oh--I really like the layering--FANTASTIC!

Maria Asmus pisze...

Beautiful layout, love it!! :D