niedziela, 23 czerwca 2013

Niedzielna mapka

W tą niedzielę miałam możliwośc  pracowac z mapką Studio Calico, ponieważ zostalam zaproszona na blog SC  Sunday Sketch. Bardzo mnie to ucieszyło, bo to już drugi raz kiedy jestem zapraszana, a jak zapewne większośc z Was wie, uwielbiam wszystkie przydasie spod znaku SC. Miałam wybrać jedną z dwóch mapek, ale nei mogłam sie powstrzymac i zrobiłam dwa scrapy, po jednym do każdej mapki. Tak więc zapraszam Was do oglądnięcia pierwszej z 2 moich prac, i wzięcia udziału w wyzwaniu. Mapkę znajdziecie na blogu SC.

This sunday I was  on Studio Calico blog, and I was working with sunday sketch. There're two sketches to choose between, but I couldn't resist and I made two layouts , one for every sketch. I was so fun to play with them, as I didn't make a layoout based on the sketch for so long. Thank You Studio Calico for having me! It was a great pleasure  for me! 
And now please, take a look on the first layout I made, and try to make your own project with one of the sketch from SC blog. TFL!


and some closeups:







9 komentarzy:

Magda Wisiorek pisze...

Gdy jestem tutaj, przychodzi mi na myśl jedno słowo: doskonałość. Pozdrawiam :)

Tusia Lech pisze...

Bosko jak zawsze :)

Agnes B pisze...

WOW!!!! ale wspaniałe LO, strasznie mi się podoba! :)

Oliwiaen pisze...

FANTASTYCZNY!!

Ashley Calder pisze...

This is amazing! What a fantastic layout! I love the big star, and the stitching, and all of the fun little sequins!

Peninia / Gosia pisze...

Rewelacja!!!Pozdrawiam serdecznie i posyłam moc uścisków w ten słoneczny czas!
Peninia*
♥♥♥

Karmeleiro pisze...

Świetna na gwiazda, uwielbiam Twoje scrapy!

Ewa (it is all about scrap) pisze...

Gratuluję :)))

truskawkaM pisze...

cudeńko!