piątek, 26 lipca 2013

W temacie absencji...

Niestety, z różnych przyczyn  póki co nie jestem w stanie scrapować, musiałam również zrezygnować z kilku scrapowych propozycji, ale życie układa różne scenariusze.Właściwie ciężko mi określić jak szybko wrócę do mojego zakątka i będę robić nowe prace, ale dziś pokażę wam wpis do handbooka, który zaczęłam w połowie lipca a skończyłam (tylko dodając stempelki ) wczoraj.
Tymczasem dziękuje wszystkim za odwiedziny. Mam nadzieję że niebawem powrócę do świata scrapowego....







5 komentarzy:

adziamar pisze...

Świetny wpis. Mam nadzieję, że szybko wszystko się ułoży i wróci na właściwe tory. Pozdrawiam

Choco pisze...

Wpis super, świetne kolory. Życzę dużo spokoju i szybkiego powrotu do scrapowego świata :)

Ewik21 pisze...

Świetny wpis . Ja czekać będę do bólu az wrócisz ściskam mooocno.

Diana Waite pisze...

WONDERFUL--really like the touch of sewing on the stars!

SueP pisze...

Inspiring Project Life pages, love your work!!