wtorek, 30 września 2008

D jak.................

Don Wito :-)

czyli scrapujemy na literę D.

Doczekałam się scrapowania literki D
zdjęcia moje ulubione, z zainicjowanej przez Wito sesji, w moich okularach, które nota bene On uwielbia nosić.
NO i musiał powstać scrap z nimi i o TAKIM tytule.
ponieważ moje dziecko ma zadatki na mafiosa :D , to często tak do Niego wołamy, a w tych okularach, to wypisz wymaluj capo di tutti ;)
kolory a'la Italia ;) zresztą wogóle mi obce takie połaczenie.
kółkowo się zrobiło z racji ostatnich zdobyczy scrapowych, baaardzo upragnionych zresztą.
(pogoda jaka jest każdy widzi , kolory troszkę przyciemnone wyszły )

papiery-Basic Grey, litery- heidi swapp i ręczne moje ;)







5 komentarzy:

truskawkaM pisze...

swietny ! a pomysł na scrapa rewelacyjny :)

a.batory pisze...

no świetny ! mój całe lato popylał w okularkach ., jakie tylko dorwał :)
rozpaczam z okazji niebycia na spotkaniu :(((((

Anonimowy pisze...

piekny scrapek! a jak pojechałaś TYMI stempelkami! czad!
chwilka

Nowalinka pisze...

łał! ALe fajny i wesoły scrap :)
A Don Wito elektryzujący :))
No i dobrze, że wymarzony stempelek się używa...o to chodzi :)

Jaszmurka pisze...

Don Wito rulez ahahaha :D

Super scrap :*