środa, 15 października 2008

Jaki jest nastrój, każdy widzi.....................

i jaka pogoda też...............
Oba w kratkę.
Muze więc sobie zapodałam "morską", nie dośc że ulubiony wykonawca, to jeszcze z mega optymistycznego filmu................
i nawet nie skojarzyłam że akurat konczę scrapa na F z.....wodą w tle...............

chyba nadchodzi znowu przesilenei wenowe, nijak nei mogę skończyc scrapa, a tu mam jeszcze zadania 2 do zrobienia dla znajomej.............. chyba musze poczekac na wyjazd moich panów w poniedziałek..........

póki co z morskim pozdrownieniem a hoj! wracam do czelusci kuchennych czyli scrappracowni hahaha


3 komentarze:

Jaszmurka pisze...

Mona... że ja ciemna jestem to wiedziałam :P ale zdradź (bo normalnie nie zasnę dzisiaj! ahahaha) co to za film i wykonawca? morrrski? 8)

ja mam zakiszoną wenę również :*

Jakoś nie potrafię sobie Ciebie wyobrazić w jakimś np. smętnym nastroju :P :*

MonaGee pisze...

Jaszko, morskie klimaty czyli piosenka z filmu............. "FINDING NEMO " . oj kochana, wygladam w takim nastroju tak nieciekawie że dobrze że mnei ni ewidzisz... hahahahahahaha;......... a weny chyba kisza sie razem :D :*

Jaszmurka pisze...

O jenyyy ahhahahaha

no tego to bym się nie spodziewała! ahahahhaa

lecę macać- to co wyżej 8) :D