sobota, 15 września 2012

Peek-a-boo

Uwielbiam te kolekcje! Po prostu sama sie scrapuje!Gdyby nie fakt, że mam okrutnie malo czasu pewnie miałabym już stos prac, ale póki co mam dwie i chce Wam pokazać te ostatnią. Zdjęcie z wakacji, z Lewoczy, chłopaki chowali się za kolumnami ratusza, więc oczywiście zrobiłam zdjęcia. Świetnie mi spasowały do kolecji "Tis the season" ILS. Dodatki to najnowsza kolekcja American Crafts Dear Lizzy "5th&Frolic". Jest rewelacyjna!

Hello. I want to show You another LO made from I lowe scrap paper collection "Tis the season". I love this papers so much, they're so universal  and have great patterns. Photos of my boys are from our vacation trip to Levoca ( in Slovakia). Embellishments are from American Crafts newest collection Dear Lizzy "5th& Frolic".

peek-a-boo


i zbliżenia



5 komentarzy:

chwilka13 pisze...

fotka wymiata :)

Diana Waite pisze...

this is AWESOME--love the layers and flags!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Rewelacyjne LO!!!
Forma, kolory, dodatki... super :))
:*

edit pisze...

ale lekka praca ci wyszła a chłopaki i fotka cudna jest!

antilight pisze...

Bardzo podoba mi się kompozycja i to jak przechodzą się nawzajem papiery :) Piękne LO :)