czwartek, 27 września 2012

Spotlighted - Silly faces and b-day card

Wczoraj na blogu Amercian Crafts zostałam oficjalnie przedstawiona jako członek DT , razem z moimi dwoma pracami przygotowanymi na te okazje.
Pierwszy jest scrap z kolekcji Amy Tangerine "Sketchbook" a zdjęcia moje i Mizerii pochodzą z pociagu w trakcie jazdy na zlot do Warszawy. Miałyśmy sporą głupawkę więc i foty z krzywymi gębami były obowiązkowe. Cytat znaleziony na Pinterest idealnie tu tez pasuje.

Yesterday was my day to be spotlighted on the American Crafts blog so I wanted to share my layout and card  here as well as some detail shots. For my  layout, I used the Amy Tangerine "Sketchbook" collection. I used photos of me and my friend Magda taken in the train, on the way to Warsaw. We've had a little crazy moments during the travel, and were taking some silly faces photos. I love the text , which I found on pinterest (of course) and it fits perfect for us.










Druga praca to kartka wykonana z kolekcji "Shoreline", zrobiona dla kumpeli na urodziny. A że koleżanka lubi ocean, uznałam że klimat będzie odpowiedni.

The second is a card made with "Shoreline" collection and it was made for my friend's b-day in august.She loves ocean so I thought it will be perfect choice for her.





3 komentarze:

artPaillestudio pisze...

Obie prace cudne. Jednak pierwsza szczególnie przypadła mi do gustu. Jej kolorystyka jest mi bliższa i chyba dlatego. Pozdrawiam :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Fantastyczne prace!!!
Kompozycje, dodatki, kolory... super :))
:*

Diana Waite pisze...

FANTASTIC creations!