piątek, 24 maja 2013

Lato przybywaj!

Witajcie.
Mamy juz prawie końcówke maja, ale mnie marzy się już letnia pogoda ze słońcem i ( nie za bardzo ) wysokimi temperaturami. Ostatnia niedziela była właśnie taka namiastką letniej pogody. Wybralismy się ze znajomymi na długi spacer bulwarami wiślanymi. Dzieciaki szalały po alejkach, zbierały kwiaty, kamyki i patyki. Udało mi się zrobić całkiem sporo fajnych zdjęć. Te na scrapie są zrobione na przystanku tramwaju wodnego, chłopaki stali i obserwowali kaczki, mewy i łabędzie. Na scrapie znajdziecie papiery American Crafts z kolekcji "my girl", "Yes, please" oraz najnowszej "Mayberry". Użyłam też papierów Scrapperin i kalkowych dodatków. Do zrobienia cieniowanego chevrona użyłam akwareli i szablonu Studio Calico. Bardzo spodobał mi sie końcowy efekt!


Hello!
It's nearly the end of may, and we all want summer to come, with lot of sun, warm, and (not too ) high temperatures.Last sunday was one of those summer days, it was so warm ans sunny, we're on long walk with our friends, and I took a lot of photos of my boys playing together. These were taken at the river, and my boys're watching birds-ducks, swans and seagulls. I used American Crafts' papers from  "My girl", "Yes, please", and "Mayberry. I also used paper from Scrapperin and some vellum addons. I used stencil from Studio Calico and watercolors to make the ombre blue arrows. I like the final effect. TFL!







3 komentarze:

Rydia pisze...

Uwielbiam Twoje prace,LO ogromnie mi się podoba :)) Chłopaki - słodziaki ;)

Ewik21 pisze...

dlaczego nie ma mojego komentarza???!! Losik jest świetny bardzo mi się podoba tło akwarelowe ( pewnie zgapie kiedyś hi hi ) całość jest świetna !!!**

Diana Waite pisze...

this is GREAT I really like how you made the title pop off the page!