czwartek, 16 maja 2013

Maj czas zacząć

Witajcie w maju.
No oczywiscie trwa on juz 2 tygodnie, ale ja witam w kontekście Handbooka. Dzisiaj dwie kolejne strony czyli pierwszy tydzień, a konkretnie pierwsza niedziela maja. Akurat dzień po kolejnej imprezie imieninowo-urodzinowej, ostatniej aż do czerwca.
Postanowiliśmy pojechać jak zwykle za Kraków, żeby odpocząć w czasie długiego spaceru. Było super. I pogoda, i nastroje, i brak ludzi, hałasu, samochodów. To były świetne 3 godziny.  W HB użyłam papierów i printabli SC, papierów Pebbles, dodatków z 4h37 oraz cudownych tekturek ze Scrapinca. Kolory dla mnie niezbyt typowe, ale do tych zdjęć spasowały mi idealnie.


Hello!
  Welcome in May! It's a new month, so I have new HB pages to show You. This is first weekend of may. The weather was nice, it was sunday, so we went outside the city for a long walk in teh forrest. It was so peaceful, no rush, no cars, no people. We spend fantastic 3 hours talking and laughing together. I love "ours" sundays! I used SC printables and embellishments, Pebbles papers , 4h37 labels and scrapiniec's chipboards. I like also this color combo, it's not usual for me, but  it fits so good with these photos. TFL!


and closeups







1 komentarz:

Ewik21 pisze...

juz mówiłam ale powiem to jeszcze raz uwielbiam te kolorki , układ iwszystkie dodatki ***