piątek, 13 grudnia 2013

Let it... Snow...

But nope, not here... We are still waiting for the snow in Cracow, but I'm not complaining st all. I like winter, but i love snow only outside the city..... If You know what I mean....
But hopefully there will be snow for christmas and for season break, so kids could play with it.

I finally found my mojo 2 days  ago, and I needed to make a winter layout. I used photos taken in march this year, and used papers from SC Printshop collection in black, gray, white, mint and magenta. I added some chipboard stars from Scrapiniec, my badge in magenta and overlay card from ChicTags. TFL!

Zachcialo mi sie snieżnego scrapa i tak właśnie mnie wena tknęła 2 dni temu że powstał szybki scrap ze zdjęciami z marca tego roku. Na szczeście u nas śniegu nie ma jeszcze, bo niecierpie zaśnieżonego miasta, korków, brei błotnistej itp.. wiecie o czym mówie prawda? Aczkolwiek mam nadzieje ze na święta i na ferie spadnie na tyle śneigu żeby dzieciaki poszalały sobie do woli. 
Do scrapa uzyłam papierów Studio Calico printshop, troche dodatków oraz przecudowne gwiażdki z birmaty ze Scrapińca. 









2 komentarze:

Ewik21 pisze...

czadoowy ... ja czekm na śnieg straszliwie ale też za miastem hahahhaha

LadyLau Scrap pisze...

Really good LO!! Love the compo and the Whites colors. Kisses ^^ Ladylauscrap