poniedziałek, 15 października 2012

najwygodniejsze miejsce ?

Zanim całkiem zanurzymy sie w jesiennej szarudze i klimatach prawie zimowych, chcę pokazać wam kolejny scrap z mojej ulubionej kolekcji American Crafts Dear Lizzy.
 Lubie te pastelowe kolory i fajne dodatki. Dorzuciłam do tego jeszcze drewnianą chmurkę ze Studio Calico z wyciętym napisem . Zdjęcie z wakacji ze zwiedzania Lewoczy, kiedy Pafcia bolały juz nogi, a najlepszym miejscem na odpoczynek wydały się ręce Taty.

I love pictures of my kids with their Dad  I always try to take pictures of  them, they look so sweet together. I especially like this photo , taken in august on our trip to Levoca, Slovakia. My little boy was so tired walking and sightseening the city, that he had to rest, and the best place for it was in daddy's arms.
I used American Crafts'  Dear Lizzy  "5th&Frolic" papers and embellishments, they fits perfectly with colors on the photo. I love this collection so much!






4 komentarze:

annamariawolniak pisze...

Bardzo fajny :) i zdjęcie cudne!

Karmeleiro pisze...

Bo z tatusiem jest najlepiej :)) ha, ja ostatnio też popełniłam LO o podobnym temacie :))

Diana Waite pisze...

what a SWEET picture with his daddy! GREAT layout--LOVE it!

annamariawolniak pisze...

uwielbiam - o, już pisałam?! :)
no to co - jeszcze raz napisałam :)))