środa, 28 października 2015

Fall is all around

Witajcie

Jesień w pelni, i nawet wcale nie jest taka paskudna. Owszem mieliśmy juz nawet śnieg, ale odpukać jest naprawde slonecznie i fajnie. 
Ostatnio udalo mi się poczynic kilka nowych projektów dla Scrapiniec.pl, które możecie znaleśc na pólkach sklepowych - np kolekcje YUM YUM , ale dodatkowo stworzyłam kilka jesiennych tekturek dla siebie. W jedną sobotę zrobilam chłopakom bardzo spontaniczną sesję jesienna, i moje tekturki w końcu znalazły swój dom w mini albumie jesiennym. 
Okładkę zrobiłam z fajnej tkaniny samoprzylepnej w gwiazdki, która swego czasu kupiłam w tchibo, papiery to karty do PL poskładane do wymiaru 10x10, podziurkowane, a cały album jest związany dratwą. Dodatki to w większości skarby zgromadzone w moich scrapowych szufladach.
Uwaga, dużo zdjęć!












i troche zbliżeń











1 komentarz:

Ewik21 pisze...

albumiki to ja wieeesz ...lovciam jest świetny i tekturki sa cuuudne **